Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő növényes akvárium telepítésének története

Újrakezdés

2018/03/07. - írta: Sqkk

Tegnap megjött a szűrő, ma megvettem a növényeket, és újraindítottam az aksit. Persze csak a növényekkel. A szűrő jónak tűnik (ki is szippantott vagy 15 liter vizet bekapcsoláskor… mondjuk nem kicsi a cucc), de az esőztető rettentő hangos, ezért azt nem fogom használni.

Megkapta a víz a bacikultúrát és a vízelőkészítőt is, valamint ment a növénytápozás is, amit remélem nem felejtek el minden reggel megtenni.

CO2 is üzembe helyezve. Holnap megyek az új világításért is (megjött a posta, csak természetesen nem voltam itthon), és akkor dupla lux-al mehet a fényáradat is.

Csak imádkozni tudok, hogy a növények ne váljanak úszónövénnyé reggelre…

Pár kép. Szerintem egész pofás :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aksi.blog.hu/api/trackback/id/tr5913723162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása