Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő növényes akvárium telepítésének története

Újratelepítés

2018/03/03. - írta: Sqkk

2018.03.03

Megkezdtem az újratelepítést, mert ez nem egynapos meló lesz. Nagyon nem…

A drágaságaim nagy részét megmentettem. Nevesen a neonokat, a razbórákat, az algázókat, jónéhány helénát, kb. 100 garnélát (nem számoltam), a karácsonyfamoha egy részét, illetve 2 szép közepes növényt. A többiek az általam barbár módon előidézett “természetes szelekció” áldozatává váltak. Csak le ne csukjanak állatkínzásért…

Ők most a 60 literes habarcs-kádban vannak és lesznek is egy darabig.

Kidobtam mindent ami nem kell: régi talajt, régi hétteret, szükségtelen gazakat…

Jelenleg üres az aksi, nagyjából ki is van takarítva, holnap azért még átmegyek rajta mégegyszer. Red moorok áznak egy vödörben. Köveket savaztam úgy másfél óráig, azt mentek a mosogatógépbe 75 fokos programra.

Elfáradtam. Holnap folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aksi.blog.hu/api/trackback/id/tr4113712552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása